Garantija
2 metai skundo pateikimui
Kiekvienam mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytam produktui taikoma 2 metų garantija. Šis principas galioja visam parduotuvės asortimentui, įskaitant ir akcijos metu įsigytus produktus.
Skundas nagrinėjimas per 14 dienų
Sprendimą gausite el. paštu per 14 dienų.
Produktas buvo pažeistas naudojimo metu arba turi užslėptą defektą? Skundą dėl jo galite pateikti internetu. Daugiau informacijos rasite toliau.
Siekiant pateikti skundą, Jums reikės:
Užsakymo numerio
Rasite jį Kliento paskyroje skirtuke „Užsakymai“ arba užsakymą patvirtinančiame el. laiške.-
Banko sąskaitos numerio
Nurodykite IBAN banko sąskaitos numerį LT00 0000 0000 0000 0000. -
Vienos viso produkto nuotraukos ir ne daugiau kaip 2 defekto nuotraukų
Įsitikinkite, kad nuotraukos yra raiškios ir jose matosi visas produktas bei defektai.
Norėdami pateikti skundą, užpildykite internetinę formą. Įsitikinkite, kad formoje pateikti duomenys yra teisingi. Tai leis mums greičiau išnagrinėti Jūsų skundą.
Norėdami pateikti skundą, atsiųskite mums sugadintą laikrodį ir užpildytą skundo formą. Atsakysime į Jūsų skundą per 14 dienų nuo produkto gavimo.
-
Siekiant pateikti skundą, Jums reikės:
-
Užsakymo numerio
Rasite jį Kliento paskyroje skirtuke „Užsakymai“ arba užsakymą patvirtinančiame el. laiške. -
Banko sąskaitos numerio
Nurodykite IBAN banko sąskaitos numerį LT00 0000 0000 0000 0000. -
Garantinio dokumento jei gavote jį su laikrodžiu
-
Popierinės Skundo formos
Skundo dėl laikrodžio pateikimas žingsnis po žingsnio:
-
1. Atsispausdinkite ir užpildykite skundo formą. Užpildykite visus privalomus laukus. Įsitikinkite, kad pateikti duomenys yra teisingi. Tai leis mums greičiau išnagrinėti Jūsų skundą.
-
2. Paruoškite siuntą:
- a. Įdėkite į dėžę:
- i. Saugiai supakuotą laikrodį.
- ii. Užpildytą skundo formą.
- iii. Garantinį dokumentą, jei gavote tokį su laikrodžiu.
- b. Užklijuokite siuntą ir užrašykite ant jos žodį „SKUNDAS“.
-
3. Pasinaudokite nemokamo grąžinimo galimybe:
Dėmesio: siuntą supakuokite tokiu būdu, kad ji būtų apsaugota nuo galimų pažeidimų gabenimo metu.
DPD Pickup paštomatai
-
1.Apsilankykite svetainėje www.return-my-parcel.com/DPD-LT ir sugeneruokite siuntos lipduką.
-
2. Ant siuntos užrašykite žodį "SKUNDAS".
-
3. Užklijuokite siuntos lipduką ir su paruošta siunta vykite prie Jums patogiausio DPD paštomato, ir išsiųskite ją.
-
4. Jeigu prekes norėsite grąžinti kitu Jums patogiu būdu, tai turėsite atlikti savomis lėšomis. Tokiu atveju siuntą siųskite šiuo adresu:
eavalyne.lt/MODIVO S.A. (DPD Lietuva)
Terminalo g. 7, LT-54469,
Biruliškių km., Kauno raj., Lietuva
Išskleidę meniu (trys taškai dešinėje) rasite parinktį nustatyti formą iš naujo.
EGS platforma
Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: ec.europa.eu/odr/. Lietuvoje EGS platforma leidžia nešališkai, nepriklausomai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Taip pat primena, kad el. pašto adresas, kuriuo galite su mumis susisiekti, yra info@eavalyne.lt.
PASTABA! Visos DPD Lietuva terminale gautos grąžinamos prekės surenkamos ir vežamos atgal į eobuwie.pl sandėlį Lenkijoje (Naukowa g. 15, 66-002 Zielona Góra, Lenkija). Klientas apie prekių gavimą informuojamas el. paštu.