30 dienų grąžinimo garantija
peržiūrėti išsamią informaciją
Siuntimas nuo 0 Eur
peržiūrėti išsamią informaciją

Garantija

Гарантія

Pirkdami iš mūsų galite būti tikri, kad gausite 100% originalų produktą, pažymėtą firminiais ženklais.


Kiekvienam mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytam produktui taikoma 2 metų garantija. Šis principas galioja visam parduotuvės asortimentui, įskaitant ir akcijos metu įsigytus produktus.

Skundas

ATSPAUSDINKITE SKUNDO (PRAŠYMO) FORMĄ

Prieš pateikdami skundą, įvertinkite produkto būklę ir įsitikinkite, kad defektai atsirado ne dėl netinkamo naudojimo ar priežiūros.
Norėtume priimti visus skundus, tačiau kai kuriais atvejais to padaryti negalime. Turime turėti realių pažeidimų, atsirandančių dėl gamintojo kaltės, požymių.


Instrukcija:


Mes labai apgailestaujame, jei kuris nors iš mūsų svetainėje įsigytų produktų turi trūkumų, nes stengiamės parduoti tik kokybiškas prekes, atitinkančias jų paskirtį. Jei gaminyje atsirado defektų (kuriuos gali sukelti ne tik gamybos klaida, bet ir konkretus naudojimas), maloniai prašome pateikti skundą.


Skundą rekomenduojame pateikti elektroniniu būdu. Tam Jums reikės atsiųsti mums produkto ir defektų nuotraukas kartu su užpildyta skundo forma. Tokiu atveju mes galime išnagrinėti Jūsų skundą nereikalaudami grąžinti prekės.


  1. Atspausdinkite ir užpildykite skundo formą (atsisiųsti viršuje).
  2. Atlikite produkto ir numanomo defekto kokybiškas nuotraukas. Svarbu atlikti mažiausiai vieną viso produkto nuotrauką, kad galėtume nustatyti, koks tai produktas.
  3. Užpildytą skundo formą kartu su produkto nuotraukomis prašome atsiųsti el.pašto adresu: skundai@eavalyne.lt
  4. Gauti dokumentai bus perduoti mūsų Skundų nagrinėjimo skyriui, kuris per protingą laiką, remdamasis Jūsų užpildyta forma ir produkto nuotraukomis, išnagrinės skundą ir pateiks atsakymą.
  5. Jei pateiktos informacijos nepakaks Jūsų skundui išnagrinėti, su Jumis susisieks mūsų Klientų aptarnavimo specialistai.
  6. Gavę išankstinį mūsų Skundų nagrinėjimo skyriaus įvertinimą, informuosime Jus apie galimus sprendimus. Nurodytu el. pašto adresu atsiųsime Jums atsakymą (teigiamą ar neigiamą) arba prašysime grąžinti produktą mums, kad galėtume išsamiau įvertinti defektus.
  7. Jei skundas bus pagrįstas, galėsime Jums pasiūlyti kelis sprendimo variantus: pašalinti defektus (tokiu atveju turėsite prekę grąžinti), pakeisti prekę nauja kokybiška (nekokybiška prekė turės būti grąžinta); sumažinti produkto kainą (šiuo atveju produktas liks Jums), grąžinti sumokėtus pinigus (pinigai bus grąžinti tada, kai tik atgausime prekę).
  8. Kai tik produktas pasieks mūsų Skundų nagrinėjimo skyrių, bandysime pašalinti defektą arba pakeisti prekę kokybiška, jei to negalėsime padaryti, siūlysime vieną iš aukščiau pateiktų variantų (pinigų grąžinimą ar kainos sumažinimą).
  9. Norėdami grąžinti prekę, prašome paruoštą siuntinį pristatyti į artimiausią DPD Pickup, o siuntimui panaudoti grąžinimo etiketę su brūkšniniu kodu. Jei etiketės neturite, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo biuru.
  10. Svarbu! Grąžinama prekė turi būti tvarkinga, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.