Nesėkmingas pirkinys, netinkamas dydis?
Mes Jums suteikiame net 30 dienų prekių grąžinimo galimybę, skaičiuojant nuo užsakymo atsiėmimo dienos.
Kaip grąžinti prekę?
1
Užpildykite grąžinimo formą, kurią gavote kartu su užsakytomis prekėmis.
Reikia naujos grąžinimo formos? Ją galite rasti čia.
2
Supakuokite grąžinamą prekę ir kartu pridėkite užpildytą grąžinimo formą, viską tvarkingai užklijuokite.
Grąžinamus produktus tinkamai supakuokite ir įdėkite juos kartu su užpildyta ir pasirašyta prekių grąžinimo forma į kartoninę dėžę. Jei naudojate dėžę, kurioje gavote užsakytas prekes, būtinai nuimkite seną siuntėjo etiketę. Prekės pakuotę apsaugokite, kad nebūtų apgadinta.
3
Siuntą nemokamai grąžinkite per DPD arba Venipak paštomatą:
Užsakymą Jums pristatė DPD kurjerių tarnyba: Po sėkmingo siuntos pristatymo gausite SMS žinutę ir el. laišką su grąžinimui paštomate skirtu PIN kodu. Su paruošta siunta vykite prie Jums patogiausio DPD paštomato. Atvykę prie jo, suveskite siuntos PIN kodą ir paštomatas atspausdins siuntos lipduką. DPD paštomatų sąrašą rasite čia.
Užsakymą Jums pristatė Venipak kurjerių tarnyba: Ant paruoštos siuntos priklijuokite gautą kartu su prekėmis etiketę su brūkšniniu kodu (kitą pasilikite sau) ir įdėkite siuntą į artimiausią Venipak paštomatą. Venipak paštomatų sąrašą rasite čia.
4
Jeigu prekes norėsite grąžinti kitu Jums patogiu būdu, tai turėsite atlikti savomis lėšomis. Tokiu atveju siuntą siųskite šiuo adresu:
eavalyne.lt/MODIVO S.A. (DPD Lietuva)
Terminalo g. 7, LT-54469,
Biruliškių km., Kauno raj., Lietuva
Jei neturite PIN kodo galite sukurti lipduką arba iškviesti kurjerį čia:
- 1. Atvykus prie paštomato palieskite ekraną ir pasirinkite „Siųsti siuntą“.
- 2. Tuomet ekrane pasirinkite „Turiu PIN arba QR kodą“ ir įveskite turimą 6 skaitmenų PIN kodą arba nuskenuokite QR kodą.
- 3. Peržiūrėkite ekrane pasirodžiusią siuntimo informaciją ir ją patvirtinkite paspausdami mygtuką „Tęsti“.
- 4. Paštomatas atspausdins siuntos lipduką. Jį tvirtai užklijuokite ant didžiausio pakuotės paviršiaus.
- 5. Nuskenuokite brūkšninį kodą, kuris yra ant siuntos lipduko ir ekrane pasirinkite pakuotės dydį.
- 6. Atsidarius paštomato durelėms įdėkite siuntą į skyrelį, uždarykite dureles ir ekrane paspauskite „Tęsti“.
- 7. Paskutiniame žingsnyje pasirinkite ar norite gauti kvitą.
Svarbu! Į paštomato skyrelį turite dėti pakuotę tik su užklijuotu siuntos lipduku.
Kas vyksta po prekės išsiuntimo?
Visos Venipak ir DPD Lietuva terminale gautos grąžinamos siuntos yra surenkamos ir vežamos atgal į MODIVO S.A. sandėlį Lenkijoje (Nowa g. 9, 66-002 Zieliona Gura, Lenkija).

Siuntinio patikrinimas - gavę Jūsų siuntą, patikrinsime ją pagal gautą grąžinimo formą. Sėkmingai patikrinus užsakymą, iš mūsų gausite pranešimą užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Atkreipkite dėmesį, kad grąžinti negalima sugadintų ar dėvėtų prekių. Prekė turi būti originalioje pakuotėje su visomis originaliomis etiketėmis. Išsamią informaciją galite rasti parduotuvės Taisyklėse.

Pinigų grąžinimą gausite per 3-5 darbo dienas nuo sėkmingo grąžinimo patvirtinimo. Išimtiniais atvejais pinigų grąžinimo laikas gali būti pratęstas iki 14 dienų. Lėšas grąžiname tokiu pačiu būdu, kuriuo buvo apmokėtas Jūsų užsakymas. Apmokėjimo atveju:
- - PayU/PayPal - pinigus gausite per tą pačią sistemą;
- - Banko pavedimu arba grynaisiais pinigais - pinigai bus pervesti į grąžinimo formoje nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą.

Pirkimo dokumento taisymas - pataisytą sąskaitą arba sąskaitą-faktūrą gausite el.paštu.
Taip pat apsilankykite Kontaktai